četrtek, 26. avgust 2010

Mamut


Pa sem nazaj. Zgodi se, da se kolega (Hvala, David), odloči zgraditi garažo, a glej ga zlomka napoti mu je zgoraj imenovani kitajski brin. Edina logična posledica je preseliti brin na novo lokacijo, v posodi seveda. Posoda (beri zaboj) je zgodba zase, pobrala mi je dobro uro, na srečo sem imel sestavine pri roki, porabil sem tri štirimetrske deske, velika je meter X 70 centimetrov. Seveda sem jo pripravil že prej, malo se mi je zdela velika, ampak..... Danes je bil dan D. Najprej je sledilo grobo obrezovanje vej, saj je v premeru krošnja merila skoraj tri metre. Iz zemlje smo ga spravili z rovokopačem (Hvala, Matjaž!), nato je sledilo nalaganje na "pickup", doma raztovarjanje, potreben je bil viličar(Hvala, Aleksander!); in še enkrat sem ga moral obesiti in še malo porezati korenine, ker ni hotel v zaboj. Nato je sledila obloga iz stiroporja, ker bo zimo verjetno moral preživeti zunaj. Nato nasuvanje drenaže in substrata in končno spust v novo domovanje. Vse skupaj se je zavleklo pozno v večer. Upam, da mu bo novi domek všeč in da se bo prijel, čeprav sedaj ni bil ravno pravšnji čas za ga vleči iz zemlje, sicer bi pa končal kot sestavina za kompost. Mater že dolgo nisem bil tako crknjen, ampak vsako tele ima svoje veselje. Kdove zakaj me folk tak čudn gleda, mah. Sedaj pa vse skupaj prepustimo času. Za kaj podkurit ali pa za kompost bo pa še zmeraj dober, tudi če sem se vmes malo namatral.

Ni komentarjev:

Objavite komentar