petek, 24. december 2010

SREČNO

Pa je leto naokrog, skoraj ali pa že, odvisno kaj vzameš kot izhodišče. Osebno mi zapovedani prazniki ne pomenijo kaj veliko, ker se ponavadi ne ujamejo z mojimi. Raje imam vsakodnevne  male praznike. Iskanje smisla v običajnih stvareh, nikomur na očeh. To ni enostavno početje, glede na vsesplošne zahodne norme s katerimi nas povsod bombardirajo. Ampak taka je moja narava, mogoče sem zgrešil vsaj poloblo naše drage zemlje, če  že ne čas v katerem živimo. Največ mi pomeni, da sem na pravi poti, svoji, to mi daje notranje zadovoljstvo in moč za spopadanje z novimi izivi. Spoznanje, ki je neprecenljivo, nemerljivo, večni princip, tako enostavno a tako nedosegljivo. Zakaj ljudje sploh kompliciramo? 
Hvala vsem, ki me razumejo in mi stojijo ob strani.
Vsem želim uspešno iskanje svoje poti, pa kakršnakoli že je!

1 komentar:

  1. Ostani kot si, samo..., ma nič! :)
    Vsak dan je praznik.
    Srečno tudi tebi!

    OdgovoriIzbriši