sreda, 20. februar 2013

Rdeči bor

iskanje prve strani
razcepljeno deblo
mesto začetnega razcepa

navijanje rafije

rafija detalj
začetek razcepa


končano žičenje in pozicijoniranje strukture


možen bodoči naklon
Moj edini rdeči bor, na Krasu jih večinoma ni, le tu pa tam se kakšen najde in tako se je tudi moj primerek. Kraška apnenčasta podlaga rdečemu boru ne ustreza, nekaj časa sicer vztraja a večinoma potegne krajši konec. Ko so gradili avtocesto, so ponekod navozili tudi neavtohtono zemljo flišnega porekla. Nato so se gor sami zasejali rdeči bori in eden od njih, ki je rastel v odtočnem kanalu, je leta 2007 našel pot v moj vrt. Dolgo časa sem tuhtal kaj bi iz njega sploh lahko nastalo, med tem sem ga obrezoval, da se je malo zgostil in gnojil, da se je kar solidno odebelil. Ker je bil premalo raven za pokončni slog in premalo kriv za kaj bolj neformalnega, se mi je porodila ideja, da bi ga lahko razcepil in imel dve debli. Na spodnjih vejah je bila zelena masa kar daleč od debla, nekako mi jo je uspelo približati, mogoče bom katero v prihodnosti tudi odstranil in bo bolj podoben klasičnemu stilu literati. Sedaj bo v kontroliranem okolju preživel do pomladi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar