sobota, 7. december 2013

Veseli december

na delavnici

dokončan in končno tudi poslikan

črni dren pravi borec
Med ostalim delom v mojem bonsaj vrtu se najde tudi čas za oblikovanje kakega bonsaja, čeprav ne gre glih vse po planu, ampak bo že. Lepemu vremenu za delo zunaj ne kaže gledati v zobe. Dokončal sem drugo oblikovanje tise. Klasičen nizkoproračunski materijal iz drevesnice se lepo razvija, pozicijoniranje sekundarnih vej, ki sem ga začel na delevnici Sbk v Mirnu, sem končal doma, ko mi je burja preveč premetavala stvari na vrtu in je bila edina pametna rešitev delo v hiški. Drugi model je črni dren, sicer bolj redek grm za oblikovanje v bonsaj, če me spomin ne vara ga kot vrsto nisem zasledil še na nobeni razstavi. Črni brat bolj uporabljenega rumenega drena ima sicer svoje muhe a tale primerek ima zame posebno zgodbo, med drugim je ko je bil še v naravi preživel celo požar, ki mu je pošteno zakuril deblo in tudi, če ne bo iz njega nikoli vrhunski bonsaj je vreden vse pozornosti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar