nedelja, 3. januar 2010

5*06


To ni nova verzija Šterkovega filma, toliko časa sem namreč porabil za izdelovanje podstavka za suiseki. Pa je prišel na vrsto kamen z iste plaže kot moj prvi poskus, V drugo naj bi šlo lažje, pa sem vseeno staknil celo žulj na prstu, kriv je nov nož za rezljanje, ki mu nisem uspel še izdelati ročaja, ampak saj bo. Po delavnih praznikih sem rabil nekaj odklopa, če mi že vreme ne gre na roko.
Ta kamen mi je posebej všeč, spominja me na kak gorski slap, mogočno in pomirjujoče hkrati. Vse je stvar perspektive, cela gora v samo šestih centimetrih višine, skupaj z podstavkom. V Naravi je vse polno skritih namigov o prepletajočih se dimenzijah naše stvarnosti, samo malo se je potrebno premakniti.

1 komentar:

  1. Čestitam. Progres.
    Mene asociira na Valterjev ozebnik. žnj
    Lp
    RAje

    OdgovoriIzbriši